vrijdag 3 juni 2011

Een 2e square foot garden erbij!

Tja, als je dan van alles voorzaait, dan moet je er wel plek voor hebben natuurlijk :-) Dus ik heb gisteren een 2e square foot garden erbij gezet! Deze staat in de achtertuin en heeft iets minder zonlicht dan de andere die in de voortuin staat. Daarom heb ik nu alle sla uit de voortuin in deze gezet.

Ik heb hier ook meteen de chioggia bietjes en lente-ui in gezet, die ik had voorgezaaid. Verder heb ik gisteren, direct in mijn sfg, radijsjes en wortelen gezaaid en 2 broccoli's uit de voortuin ook naar achteren verplaatst.
Mirjam had nog een courgette over, die staat er ook bij (op de foto rechts achter). De bonen en sugarsnaps die ik had voorgezaaid zijn nu ook de tuin ingegaan! Ik heb hier een aparte bak voor gemaakt. Ik had wat sperziebonen bij de supermarkt vandaan die waren gaan kiemen, deze heb ik er ook bij gezet. De bak staat 'slakken-vrij', althans, dat hoop ik :-)


En dit is onze eerste geoogste aardbei dit jaar. Dat belooft wat voor de rest van de zomer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten